آزمایش آنلاین پلتفرم یکپارچۀ سفارش، مدیریت و پاسخ دهی آزمایش


در ادامه ی حضور استارتاپ های بالغ و نوپا در توسکا، اینبار میزبان تیم آزمایش آنلاین بودیم که در این جلسه از اهداف این استارتاپ، کاستی‌ها و مشکلات و فرصت‌های پیش رو تا راه حل‌های مرکز نو آوری برای این حوزه، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
امروزه یکی از فرصت‌های جذاب برای ارائه ی خدمات و تامین نیاز بازار ایجاد پل ارتباطی بین بیمار، آزمایشگاه و دکتر در بستری آنلاین هست که برند آزمایش آنلاین در سال 1395 به وسیله یک تیم متخصص و با تجربه برای رسیدن به این هدف شکل گرفته است. هدف اصلی این استارتاپ ارائه‌ی سرویس آزمایشگاهی در محل کاربر هست که این فرصت با توجه به شرایط یا موقعیت کاربر می تواند خدمتی بسیار مفید و ارزشمند باشد؛ شقایق خلیلی و محمد مجددی به همراه تیم جوان و با تجربه اش با حضور در مرکز نوآوری و شتابدهی کسب وکارهای دیجیتال توسکا از مخاطبین اصلی این پلتفرم گفتند؛ از جمله ی آن ها حضور افراد سالمند، افراد آسیب دیده، افراد دارای مسئولیت زیاد مانند مدیران، مادران دارای فرزند نوزاد هستند که به طور کلی افرادی که نمی توانند برای انجام آزمایش به آزمایشگاه مراجعه کنند از این پلتفرم استقبال کرده اند. این استارتاپ در این مرحله توسط تیم پذیرش توسکا تایید شده و مراحل بعدی را برای حضور در رسانه طی می کند.

دیدگاه خود را بنویسید

اگر شما هیچ حساب کاربری ندارید ثبت نام کنید، برای ارسال دیدگاه نیاز است که ثبت نام و یا وارد شوید.