توسعه محصول

سرمایه گذاری

تبلیغات

معرفی مرکز نوآوری و شتابدهی کسب وکارهای دیجیتال توسکا
 

در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی توسکا از توسعه استارتاپ های دیجیتال کشور و با عنایت به تفاهم نامه فیمابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسکا، مرکز نوآوری و شتابدهی کسب وکارهای دیجیتال توسکا راه اندازی شده است. این شتابدهنده وظیفه دارد تا با شناسایی استارتاپ های توانمند دیجیتال، مسیر فعالیت آنان را با ارایه حمایت های حقوقی، مشاوره ای و توسعه بازار هموار سازد.
بررسی ها نشان میدهد یکی از نیازهای اصلی هر استارت آپی، تبلیغات و بازاریابی از طریق تبلیغات کلان است. این بخش هزینه زیادی را بر دوش استارتاپ ها میگذارد. بررسی استارتاپ های دیجیتال نشان میدهد که گاهی تا هفتاد درصد سرمایه مورد نیاز یک استارتاپ، برای تبلیغات و ورود به بازار استارتاپ مصرف می شود. مرکز نوآوری و شتابدهی کسب وکارهای دیجیتال توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارتاپ ها، زمینه توسه استارتاپ ها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف خواهد بود و استارتاپ ها بر طبق ارزشگذاری کارشناسان شتابدهنده خواهند توانست از این بسته ها استفاده نمایند.

اهداف مرکز

 

ایجاد و پیاده سازی زیست بوم پویا، پایدار و کارآمد کارآفرینی در حوزه تولید محتوای دیجیتال
شناسایی استعدادهای تولید سرویس های نسل سوم برای اپراتورهای همراه و ثابت
سرمایه گذاری تبلیغی بر روی محصولات و کمک به حضور مقتدرانه در بازار
توجه به فروش محصولات نسل سوم در بستر اپراتورهای ثابت و همراه کشور و پذیرش شرکت ها و ایده ها بر طبق بازار هدف و نظر کمیته توسعه محصول
کمک به راه اندازی مرکز تبلیغات دیجیتال/ تی وی کشور

توضیحات استارتاپ های نوپا
 

استارتاپ های نوپا، استارتاپ های با محصول اولیه می باشند که تاکنون تبلیغات کلان محصول خود را با استفاده از انواع رسانه های مختلف دیداری، شنیداری، دیجیتال و محیطی نداشته اند. این استارتاپ ها اغلب دارای حداکثر پنج نفر نیروی انسانی بیمه شده بوده و محصول آماده ارایه به بازاری دارند که نیاز به تبلیغات و معرفی محصول دارد.
توسکا با توجه به مسوولیت اجتماعی خویش، نود درصد مبلغ تعرفه تبلیغ این استارتاپ ها را بر طبق تعرفه های مصوب سازمان صداوسیما پرداخت می کند. موضوع مهم در ارایه این بسته تبلیغی، شخصیت حقوقی استارتاپ است. یعنی استارتاپ باید دارای شخصیت حقوقی بوده و ثبت درخواست استارتاپ بصورت شخصیت حقوقی انجام گردد. استارتاپ باید مجوزهای مورد نیاز محصول خود را اخذ نموده باشد.

ثبت استارتاپ نوپا

توضیحات استارتاپ های بالغ
 

استارتاپ هایی که فاز تست و ارایه اولیه محصول به بازار را انجام داده و جهت حضور قطعی در بازار ارایه خدمات دیجیتال با کیفیت و وسعت به کاربران آمادگی دارند. این استارتاپ ها قطعا دارای شخصیت حقوقی بوده و دارای طرح تجاری مشخص و قابل ارزشیابی، مدل تجاری قابل اتکا، زیرساخت های مورد اعتماد، مجوزهای کامل فعالیت دیجیتال و مدیریت خدمات مشتریان هستند.

تــــــــــوسکــــــا تــــلاش خواهد نمود تا با تعریــــف بسته تبــلیــغــی ارزشـــمند و ارایـه خدمــــات ســرمایه گـــذاری رســـانه ای و شتــابـدهی، زمـینه رشـــد سریع اســـتـــارتاپ های بـــالــــغ را فراهم آورد.

 


ثبت استارتاپ بالغ

سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را می توانید در زیر بیابید و همچنین کارشناسان ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند

توسکا اولین مدیا شتابدهنده در ایران است که بر روی سرویس ها و خدمات فناوری اطلاعات با موضوعات مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی استارت آپ ها و تیم های نوپای دیجیتال که دارای محصولی دیجیتال هستند می توانند در شتابدهنده ما ثبت نام کنند.

هدف توسکا، کمک به معرفی و کسب سهمی از بازار مناسب برای استارت آپ ها است. لطفا فرم پذیرش سایت را تکمیل کنید. اطلاعات درخواستی در فرم مشخص شده است. کارشناسان ما پس از بررسی محصول شما، شرایط کار را برای شما توضیح خواهند داد.

شعبه اصلی توسکا در تهران است و دارای مربیان و متخصصان فعالی است که با رویکرد ارایه بسته های ارزشمند تبلیغات صداوسیما فعالیت می کنند. باید توجه کنید که شتابدهنده توسکا بیشتر فعالیت خود را بصورت توسعه بازار از طریق تبلیغات در شکل های مختلف انجام می دهد. لذا از تمامی کشور، صاحبان محصول می توانند در این شتابدهنده شرکت نمایند.

کارآفرینان متعهد، دارای تیم کامل و دارای بینش و درک تکنیکی و کسب و کار در اولویت پذیرش در شتابدهنده می باشند. ما روی تیم ها و شرکت های استارت آپ که نرم افزارهای خلاقانه با پلتفرم وبسایت یا موبایل داشته باشندسرمایه گذاری می کنیم. اما بیشترین تلاش توسکا، اتصال محصول به بازار است. بعبارتی توسکا با همکاری کارشناسان رسانه ای خود، بیشترین تلاش خود برای اتصال محصول به بازار بعمل خواهد آورد.

توسکا به همراه کارآفرینان و مربیان با تجربه، تیم ها را بررسی و درصورت وجود شرایط همکاری قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

توسکا اغلب فعالیت خویش را بصورت الکترونیک انجام میدهد. شما در هر زمانی می توانید در سایت توسکا ثبت نام کنید.

اگر محصول شما آماده بوده و شما دارای شرکت و یا استارت آپ تخصصی برای توسعه محصول باشید، شرایط لازم و کافی را خواهید داشت. تصمیم نهایی در این خصوص پس از جلسات حضوری با شما وبررسی تیم گرفته خواهد شد.

ما فقط استارتاپ‌های دیجیتال در بستر: وب و موبایل، اینترنت، تجارت الکترونیک، بازی‌های آنلاین و نرم افزارهای سرویس محور را شتابدهی می کنیم.

بله، البته اگر استارت آپ شناخته شده و یا با برند خاصی باشید که در این برنامه قبول شوید، ما شما را در ثبت شرکت و مسائل قانونی کمک می‌کنیم. ما همچنین از طریق تیم خبره حقوقی، بهترین مشاوره ها و خدمات حقوقی توسکا را به شما ارائه می کنیم.

تیم هایی که در مرحله شتابدهی قبول شوند، توسط شتابدهنده سرمایه گذاری میشوند. این سرمایه بصورت باکس تبلیغات کلان در صداوسیما در اختیاز تیم قرار میگیرد. در صورت نیاز و تایید کمیته سرمایه گذاری، امکان سرمایه گذاری مستقیم و همچنین اعطای وام قابل تبدیل به سهام نیز وجود دارد.

در ازای باکس های تبلیغات، البته بعد از کارشناسی میزان ارزش محصول، توسکا درصدی از درآمد و درصدی از سهام استارت آپ را دریافت خواهد نمود. توسکا هزینه های تبلیغات را خود راسا به صداوسیما پرداخت مینماید. استارت آپ باید تضمین دهد که میتواند با این تبلیغات درآمد کسب نماید. او باید به محصول خود اعتماد کامل داشته باشد.اصول و موارد فنی را رعایت کرده باشد و محصول قابل عرضه در بازار داشته باشد.

بیشترین مشکل استارت آپ ها در تبیلغات است. هزینه های بلای تبلیغات باعث شکست بسیاری از استارت آپ ها می گردد. ما به شما بر طبق طرح تجاری خودتان و بررسی های کارشناسان بسته های تبلیغی ارایه میدهیم. این بسته ها در بازه های زمانی مشخص از طریق صداوسیما انجام شده و مسیر دستیابی به بازار را برای استارت آپ ها هموار میسازد.

بیشترین مشکل استارت آپ ها در تبیلغات است. هزینه های بالای تبلیغات باعث شکست بسیاری از استارت آپ ها می گردد. ما به شما بر طبق طرح تجاری خودتان و بررسی های کارشناسان بسته های تبلیغی ارایه میدهیم. این بسته ها در بازه های زمانی مشخص از طریق صداوسیما انجام شده و مسیر دستیابی به بازار را برای استارت آپ ها هموار میسازد.

f_img

فرم ثبت استارتاپ

پس از مطالعه شرایط و راهنمای شرکت در مــرکــز نــوآوری و شــــتابـــدهــی کــسب وکــــارهای دیـجـــــیتال تــــوســـــکا برای ثبت استارتاپ خود در این طرح می بایست بسته به نوع استارتاپ خود یکی از فرم های زیر را تکمیل نمایید

استارتاپ های نوپا استارتاپ های بالغ