پرورش ایده

شتابدهنده اجرا

تبلیغات و بازاریابی

معرفی شتابدهنده توسکا
 

در راستای توسعه کسب وکارهای دیجیتال و انجام نقش حمایتی توسکا از توسعه استارت آپ های دیجیتال کشور و با عنایت به تفاهم نامه فیمابین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شرکت توسکا، مدیا شتابدهنده تخصصی توسکا ره اندازی شده است. این شتابدهنده وظیفه دارد تا با شناسایی استارت آپ های توانمند دیجیتال، مسیر فعالیت آنان را با ارایه حمایت های حقوقی، مشاوره ای و توسعه بازار هموار سازد.
بررسی ها نشان میدهد یکی از نیازهای اصلی هر استارت آپی، تبلیغات و بازاریابی از طریق تبلیغات کلان است. این بخش هزینه زیادی را بر دوش استارت آپ ها میگذارد. بررسی استارت آپ های دیجیتال نشان میدهد که گاهی تا هفتاد درصد سرمایه مورد نیاز یک استارت آپ، برای تبلیغات و ورود به بازار استارت آپ مصرف می شود. شتابدهنده توسکا در نظر دارد تا با تهیه بسته های تبلیغی برای استارت آپ ها، زمینه توسه استارت آپ ها را فراهم آورد. این بسته ها هر یک دارای مبلغ مشخصی تبلیغ در شبکه های مختلف و برنامه های مختلف خواهد بود و استارت آپ ها بر طبق ارزشگذاری کارشناسان شتابدهنده خواهند توانست از این بسته ها استفاده نمایند.

اهداف شتابدهنده

 

ایجاد و پیاده سازی زیست بوم پویا، پایدار و کارآمد کارآفرینی در حوزه تولید محتوای دیجیتال
شناسایی استعدادهای تولید سرویس های نسل سوم برای اپراتورهای همراه و ثابت
سرمایه گذاری تبلیغی بر روی محصولات و کمک به حضور مقتدرانه در بازار
توجه به فروش محصولات نسل سوم در بستر اپراتورهای ثابت و همراه کشور و پذیرش شرکت ها و ایده ها بر طبق بازار هدف و نظر کمیته توسعه محصول
کمک به راه اندازی مرکز تبلیغات دیجیتال/ تی وی کشور

سوالات متداول

پاسخ سوالات خود را می توانید در زیر بیابید و همچنین کارشناسان ما همواره آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند

توسکا اولین مدیا شتابدهنده در ایران است که بر روی سرویس ها و خدمات فناوری اطلاعات با موضوعات مختلف فعالیت خود را آغاز کرده است. تمامی استارت آپ ها و تیم های نوپای دیجیتال که دارای محصولی دیجیتال هستند می توانند در شتابدهنده ما ثبت نام کنند.

هدف توسکا، کمک به معرفی و کسب سهمی از بازار مناسب برای استارت آپ ها است. لطفا فرم پذیرش سایت را تکمیل کنید. اطلاعات درخواستی در فرم مشخص شده است. کارشناسان ما پس از بررسی محصول شما، شرایط کار را برای شما توضیح خواهند داد.

شعبه اصلی توسکا در تهران است و دارای مربیان و متخصصان فعالی است که با رویکرد ارایه بسته های ارزشمند تبلیغات صداوسیما فعالیت می کنند. باید توجه کنید که شتابدهنده توسکا بیشتر فعالیت خود را بصورت توسعه بازار از طریق تبلیغات در شکل های مختلف انجام می دهد. لذا از تمامی کشور، صاحبان محصول می توانند در این شتابدهنده شرکت نمایند.

کارآفرینان متعهد، دارای تیم کامل و دارای بینش و درک تکنیکی و کسب و کار در اولویت پذیرش در شتابدهنده می باشند. ما روی تیم ها و شرکت های استارت آپ که نرم افزارهای خلاقانه با پلتفرم وبسایت یا موبایل داشته باشندسرمایه گذاری می کنیم. اما بیشترین تلاش توسکا، اتصال محصول به بازار است. بعبارتی توسکا با همکاری کارشناسان رسانه ای خود، بیشترین تلاش خود برای اتصال محصول به بازار بعمل خواهد آورد.

توسکا به همراه کارآفرینان و مربیان با تجربه، تیم ها را بررسی و درصورت وجود شرایط همکاری قرارداد همکاری منعقد خواهد شد.

توسکا اغلب فعالیت خویش را بصورت الکترونیک انجام میدهد. شما در هر زمانی می توانید در سایت توسکا ثبت نام کنید.

اگر محصول شما آماده بوده و شما دارای شرکت و یا استارت آپ تخصصی برای توسعه محصول باشید، شرایط لازم و کافی را خواهید داشت. تصمیم نهایی در این خصوص پس از جلسات حضوری با شما وبررسی تیم گرفته خواهد شد.

ما فقط استارتاپ‌های دیجیتال در بستر: وب و موبایل، اینترنت، تجارت الکترونیک، بازی‌های آنلاین و نرم افزارهای سرویس محور را شتابدهی می کنیم.

بله، البته اگر استارت آپ شناخته شده و یا با برند خاصی باشید که در این برنامه قبول شوید، ما شما را در ثبت شرکت و مسائل قانونی کمک می‌کنیم. ما همچنین از طریق تیم خبره حقوقی، بهترین مشاوره ها و خدمات حقوقی توسکا را به شما ارائه می کنیم.

تیم هایی که در مرحله شتابدهی قبول شوند، توسط شتابدهنده سرمایه گذاری میشوند. این سرمایه بصورت باکس تبلیغات کلان در صداوسیما در اختیاز تیم قرار میگیرد. در صورت نیاز و تایید کمیته سرمایه گذاری، امکان سرمایه گذاری مستقیم و همچنین اعطای وام قابل تبدیل به سهام نیز وجود دارد.

در ازای باکس های تبلیغات، البته بعد از کارشناسی میزان ارزش محصول، توسکا درصدی از درآمد و درصدی از سهام استارت آپ را دریافت خواهد نمود. توسکا هزینه های تبلیغات را خود راسا به صداوسیما پرداخت مینماید. استارت آپ باید تضمین دهد که میتواند با این تبلیغات درآمد کسب نماید. او باید به محصول خود اعتماد کامل داشته باشد.اصول و موارد فنی را رعایت کرده باشد و محصول قابل عرضه در بازار داشته باشد.

بیشترین مشکل استارت آپ ها در تبیلغات است. هزینه های بلای تبلیغات باعث شکست بسیاری از استارت آپ ها می گردد. ما به شما بر طبق طرح تجاری خودتان و بررسی های کارشناسان بسته های تبلیغی ارایه میدهیم. این بسته ها در بازه های زمانی مشخص از طریق صداوسیما انجام شده و مسیر دستیابی به بازار را برای استارت آپ ها هموار میسازد.

بیشترین مشکل استارت آپ ها در تبیلغات است. هزینه های بلای تبلیغات باعث شکست بسیاری از استارت آپ ها می گردد. ما به شما بر طبق طرح تجاری خودتان و بررسی های کارشناسان بسته های تبلیغی ارایه میدهیم. این بسته ها در بازه های زمانی مشخص از طریق صداوسیما انجام شده و مسیر دستیابی به بازار را برای استارت آپ ها هموار میسازد.

f_img

فرم ثبت استارتاپ

پس از مطالعه شرایط و راهنمای شرکت در شتابدهنده توسکا برای ثبت استارتاپ خود در این طرح می بایست فرم ثبت نام را تکمیل نمایید جهت ثبت استارتاپ خود دکمه زیرا کلیک کنید

تکمیل فرم
استارتاپ ها