برگزاری کمپین ملی هپاتیت با همکاری روبیکا

برگزاری کمپین ملی هپاتیت با همکاری روبیکا با همکاری وزارت بهداشت، هلال احمر و روبیکا انجام می شود به گزارش روابط عمومی مرکزنوآوری و شتابدهی رسانه ای کسب و کارهای دیجیتال، تفاهم نامه همکاری وزارت بهداشت، درمان، آموزش پزشکی در رابطه با برگزاری کمپین پیشگیری از هپاتیت و کمک به درمان هپاتیت با روبیکا منعقد شد. دولت جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد، تا با برگزاری برنامه های مختلف ضمن آگاهی رسانه ای به مردم در راستای پیشگیری از هپاتیت، زمینه جمع آوری کمک های مردمی و حضور خیرین در درمان بیماران مبتلا به هپاتیت را نیز فراهم آورد. هپاتیت، التهاب…

پویش ملی ایران فعال کلید خورد

پویش ملی ایران فعال کلید خورد تفاهم نامه همکاری میان وزارت ورزش، وزارت بهداشت و روبیکا در راستای ارتقای سلامت جامعه پویش بزرگ ایران فعال در جهت استفاده از ظرفیت های رسانه ای و دیجیتال با هدف ارتقای فعالیت بدنی و کاهش بار بیماری های بین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت ورزش و جوانان و روبیکا منعقد گردید. با توجه به اینکه جامعه امروز یک جامعه دیجیتالی است، تمایل کارها و انجام امورات با کم تحرکی و نداشتن فعالیت بدنی روبرو شده است که این موضوع با معضلاتی همچون خطر برای سلامت جسمانی همراه بوده است. ایجاد…

نمایشگاه الکامپ، فرصتی برای دنیای استارت اپ ها

نمایشگاه الکامپ، فرصتی برای دنیای استارت اپ ها حضور مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای کسب وکارهای دیجیتال در نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری دیجیتال کشور در عرصه های مختلف در حال برگزاری است و بسیاری از استارت آپ ها محصولات، خدمات، محتوا و آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات به علاقمندان عرضه نمودند. مرکز نوآوری و شتابدهی نیز در این نمایشگاه شرکت نمود و تلاش داشت تا با ارایه راهکارهای نوآورانه و ایجاد بستر توسعه استارت آپ ها، ارتقای فناوری دیجیتال را با سرعت بیشتری سبب گردد. در غرفه مرکز نوآوری استارت…

شب آفتابی

برنامه شب آفتابی با محوریت کسب و کارهای نوپا و استفاده از تجارب مشاورهای خبره با اجرای شاهین جمشیدی به منظور تامین نگاه اقتصادی، به روزرسانی فرهنگ و استفاده از فناوری های نوین و با حضور استارتاپ ها روی آنتن می رود.مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای توسکا با هدف تقویت کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای دیجیتالی پکیج های تبلیغاتی همچون معرفی آنها از طریق پخش ویدیو وال، زیر نویس و گویش در برنامه های مشارکتی، پخش تیزر و آرم آگهی و زیرنویس در رسانه ملی را به این نوع کسب و کارها ارائه  می دهدزمان پخش  برنامه شنبه…

فرمول یک

حمایت های رسانه ای مرکز نوآوری و شتابدهی توسکا از کسب و کارهای دیجیتالی در برنامه فرمول یک  برنامه فرمول یک، با اجرای علی ضیاء یکی از برنامه های جوان پسندو اجتماعی محور است که توانسته مخاطب های بسیاری را به خود جذب کند. حال با شروع فصل جدید همکاری خود با مرکز نواوری توسکا را کلید زده که امیدواریم تاثیر بسزایی در آینده استارتاپی کشور و نیز جوانان داشته باشد مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای توسکا برای حمایت و معرفی بهتر این کسب و کارهای دیجیتالی پکیج های تبلیغاتی همچون حضور استارتاپ و معرفی آنها از طریق پخش…

به خانه برمیگردیم

به خانه بر می گردیم با توجه به این اینکه برنامه به خانه برمیگردیم یکی از برنامه های پرمخاطب و خانواده محور می باشد می تواند تاثیر بسزایی در افزایش اطلاعات خانواده ها در حوزه دنیای کسب و کار و کمک به توسعه آینده استارتاپی کشور و نیز فرزندان آینده داشته باشد مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه ای توسکا با هدف تقویت کارآفرینی و توسعه کسب و کارهای دیجیتالی پکیج های تبلیغاتی همچون حضور استارتاپ و معرفی آنها از طریق پخش ویدیو وال، زیر نویس و گویش در برنامه های مشارکتی، پخش تیزر و آرم آگهی و زیرنویس در رسانه…

این یک انتخاب است

استقبال استارت آپ ها از نمایشگاه ها در بستر دیجیتال وفناوری و گرد آمدن اکوسیستم نوآوری و فناوری ، زیر یک سقف نشان دهنده توجه کار آفرینان به دنیای دیجیتال در ایران است  و امروزه با این امر روبرو هستیم که با انتخاب بموقع و صحیح می توان گامی بلند برای رسیدن به هدف برداشتهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که با حمایت رسانه‌ای توسکا برگزار شد.بازدید جناب دکتر مرتضی بانک از غرفه مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‌ای توسکا و بازدید دکتر ستاری و دیگر مسئولین از نمایشگاه و ارائه راه کارهایی وتوصیه‌هایی که برای توسعه و رشد استارتاپ‌ها و…

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال (نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی) در تاریخ ۲۸ خرداد ۹۸ با حضور جناب سید عباس صالحی(وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و جناب دکتر فیروزآبادی(دبیر شورای عالی فضای مجازی) و مدیر حوزه‌های علمیه کشور در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های استان قم برگزار شد. امروزه در بسیاری از کشورها سهم به سزایی از توجه‌ها، به فعالیت هایی که در بستر دیجیتال است جلب شده است. و اکنون در کشور عزیزمان ایران این امر بسیار خرسند و راضی کننده است که فضای مجازی و حوزه تولید محتوا مورد حمایت مسئولین قرار دارد. مرکز نوآوری…

فرآیند جذب استارت آپ ها

فرآیند جذب استارت آپ ها  همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید پس از تکمیل فرم ثبت نام در سایت توسکا فرم تکمیل شده توسط کارشناسان بررسی میگردد و در صورت تکمیل مدارک و تایید اولیه و عقد قرارداد nda   جهت ارائه طرح به کمیته پذیرش حضوری دعوت میشوید و درصورت تایید طرح شما در کمیته پذیرش  استارت آپ شما ارزش گذاری شده و عقد قرارداد صورت میگیرد سپس خدمات و حمایت های رسانه ای و بسته های تبلیغاتی برای استارتاپ اجرایی میشود و با توجه به پتانسیل رشد استارت آپ بررسی ها برای پیشرفت انجام می گیرد و اگر…

اولین جلسه پذیرش استارت آپ ها

اولین جلسه پذیرش استارت آپ ها در سال 98 برگزار شد پس از پذیرش و ثبت نام استارت آپ ها در سال 97 هم اکنون مفتخریم که بیش از 100 استارتاپ ثبت نام کرده اند و با توجه به فرآیند پذیرش و پایش مرکز نوآوری و شتابدهنده رسانه ای توسکا از این میان حدود 12 استارت آپ در این مرکز پذیرفته شده اند و از حمایت های مرکز نوآوری بهره مند می شوند. به گزارش خبری مرکز نوآوری در تاریخ 14 اردیبهشت 98 جلسه ای با حضور دکتر مهدی محمدی(دبیر توسعه فناوری های اقتصادی دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی…